[…] O Θέμης Μουμουλίδης νοιάστηκε αποκλειστικά για την ψυχαγωγική λειτουργία του έργου αφήνοντας το πολιτικό μήνυμα να περνάει παρεπιμπτόντως. Οργάνωσε με τη βοήθεια του εξυπηρετικού σκηνικού μια σκηνή καμπαρέ και των ικανοποιητικών –πλην της τραβεστί εμφάνισης του Κομπέρ- κοστουμιών του Γιώργου Πάτσα, των δυναμικών χορογραφιών του Δημήτρη Παπάζογλου και των φωτισμών του Νίκου Σωτηρόπουλου μια παράσταση μουσικής κωμωδίας.[…]
Γιώργος Σαρηγιάννης : Ταχυδρόμος
[…] την παράσταση κλέβουν όμως οι φωτισμοί του Νίκου Σωτηρόπουλου, ο οποίος κατάφερε να μεταμορφώνει συνέχεια τον στατικό χώρο με ατμοσφαιρικούς χρωματικούς συνδυασμούς. […]
: Beta Version
[…] Η σκηνοθεσία κινήθηκε σε διακριτικό επίπεδο, με λίγες εικόνες και βασίστηκε σε ένα λιτό σκηνικό. Παιχνίδια με τους φωτισμούς, τη μουσική και τον ήχο σε μια σκηνή γεμάτη περίεργες λάμπες, ήταν αυτά που συνόδευαν το μονόλογο του Λεμουάν, καθώς κι ένα περίεργο φόρεμα της Ματσούκα. […]
Γιώργος Σμυρνής : Monopoli.gr
[…] Ο φωτισμός, άλλοτε σκληρός, ψυχρός και άλλοτε μαλακός, θερμός, μέσα από ένα παιχνίδι εναλλαγών, αγκαλιάζει τις μελετημένες και απόλυτα ταιριαστές κινήσεις της ερμηνεύτριας και καθιστά ορατό το «πίσω κείμενο».[...]
: Culture Now
[…] μας μετέφερε στην οικεία για την περίπτωση ατμόσφαιρα του μεσοπολεμικού βερολινέζικου καμπαρέ, με την συμβολή τον υποβλητικών φωτισμών του Νίκου Σωτηρόπουλου. […]
Χριστίνα Κόκκοτα : Πελοπόννησος
[…] Αλλά με το μετωπικό στήσιμο όλης της παράστασης τα γκρουπαρίσματα, τους εξαιρετικούς φωτισμούς που συνυπογράφει ο Θέμης Μουμουλίδης με τον Νίκο Σωτηρόπουλο, τον τρόπο που οδήγησε τους ηθοποιούς του ισορροπεί τα πράγματα. […]
Γιώργος Σαρηγιάννης : Ταχυδρόμος
[…] Επιπλέον σπουδαία εύσημα αναλογούν στο σκηνικό που καθόρισε την παράσταση, όπως περιγράψαμε παραπάνω, για την ευρηματικότητα της ιδέας, τον εξαιρετικό συμβολισμό και την άψογη λειτουργικότητα σε πολλαπλά επίπεδα. Ομοίως για την επίσης καθοριστική μουσική που με το βαλκανικό ηχόχρωμα των πνευστών –άλλοτε έντονα ρυθμικό κι άλλοτε λυρικά μελαγχολικό, καθώς και με τα πολυφωνικά χορωδιακά ακούσματα, σφράγισε καταλυτικά το κλίμα, ανέδειξε το συναίσθημα, υπογράμμισε τα κατάλληλα σημεία, ενώ οι φωτισμοί με άψογα μελετημένες αλλαγές, φρόντισαν γι τη δημιουργία μιας καθ’ όλα υποβλητικής ατμόσφαιρας. Την οποία ενίσχυσαν σε μεγάλο βαθμό και τα φροντισμένα σωστά επιλεγμένα για τη σημειολογία τους κοστούμια, με συμβολικές «αναφορές» σε κάθε ρόλο και διαχρονική αισθητική. […]
Πίτσα Στασινοπούλου : Kulturosupa
[...] Τα φώτα σβήνουν (αλήθεια, τι ωραία δουλειά έχει γίνει ΚΑΙ στα φώτα) και στη σκηνή, τρεις εξαιρετικοί μουσικοί κι η πρωταγωνίστρια.[...]
Νίκη Λυμπεράκη : Protagon.gr
[...] Οι φωτισμοί, τέλος, ήταν πλουραλιστικοί όπως και η σκηνοθεσία. Δημιουργούσαν, όμως, ωραίες ατμόσφαιρες στις επιμέρους εικόνες, και εξυπηρετούσαν τη δράση στην υπόλοιπη ροή της παράστασης. [...]
Έλενα Αλεξανδράκη : www.postmodern.gr
[…] Ίχνη κλασσικού αναζητά και η όψη της παράστασης, λειτουργική σε όλες τις πτυχές της: Από τους υποβλητικούς φωτισμούς του Νίκου Σωτηρόπουλου, τη λιτή –δυο επιπέδων- σκηνογραφία του Κωνσταντίνου Ζαμάνη, τα καλαίσθητα και γλαφυρά κοστούμια της Νίκης Ψυχογιού που ταίριαξαν θαυμάσια με τις μάσκες της Φωτεινής Γεωργίου. […]
Στέλλα Χαραμή : Spirtonet
[…] Οι φωτισμοί του Νίκου Σωτηρόπουλου δεν είναι απλώς σχεδιασμένοι με προσοχή, αλλά αναδεικνύουν την όψη και ενισχύουν τις συναισθηματικές εντάσεις των γυναικών. […]
: LiFO
[…] Οι φωτισμοί του Νίκου Σωτηρόπουλου δημιουργούν μια «σκοταδιστική» ατμόσφαιρα, όπως αυτή, που βιώνει ο Γαλιλαίος την εποχή του Μεσαίωνα.[…]
Κώστας Νταλιάνης : Patras Events
[…] Ο συνδυασμός θεατρικής/κινηματογραφικής γραφής και οι εικόνες που παράγονταν μέσα από τις ερμηνείες, την κίνηση, τους φωτισμούς και, βέβαια τη μουσική (τόσο του Μίκη Θεοδωράκη όσο και του Γκούσταβ Μάλερ) θυμάμαι πως μας κράτησαν καθηλωμένους και, βέβαια, η συγκίνηση ήταν το σημαντικότερο όπλο της επιτυχίας αυτού του έργου…[…]
Γιώργος Χαρωνίτης : Athinorama
[…] οι ατμοσφαιρικοί φωτισμοί συμπλήρωσαν το κάδρο της παράστασης.[…]
Κώστας Νταλιάνης : Patras Events
[…] Τα σκηνικά ήταν αξιόλογα και παρουσίαζαν με αποτελεσματικό τρόπο την εικόνα ενός στρατοπέδου συγκέντρωσης. Οι φωτισμοί ήταν υψηλού επιπέδου. […]
Γιώργος Σμυρνής : Monopoli.gr
[…] Το σκηνικό με τα συρματοπλέγματα, τους σιδερόφραχτους κοιτώνες, το χώμα επί σκηνής, ο παρηγορητικός φωτισμός, τα προσδιοριστικά κοστούμια, ο ήχος του νερού που τρέχει, καθώς συναντιέται με την ευαισθησία που αποδίδεται από τους μουσικούς, ενδυναμώνει το συναίσθημα που κορυφώνεται, με τραγούδια που ερμηνεύει με συνείδηση ιστορική η Ρίτα Αντωνοπούλου με video προβολές και τις έξοχες ερμηνείες των ηθοποιών. […]
: Cosmo.gr
[…] Η Δ.Ματσούκα «έπαιζε» με τους φωτισμούς καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου δημιουργώντας κατά κάποιο τρόπο αόρατους συμπρωταγωνιστές. […]
Νάντια Νικολού : Κουλτουρόσουπα
[…] Στα μεγάλα ατού της παράστασης συμπεριλαμβάνεται και η εξαιρετική υποστήριξη της σκηνοθετικής οπτικής από το σκηνικό, τα κοστούμια και τα πολύ ατμοσφαιρικά φώτα […]
[…] Οι φωτισμοί του Νίκου Σωτηρόπουλου δημιούργησαν μια εξαιρετικά υποβλητική ατμόσφαιρα, έπαιξαν δημιουργικά με τις σκιές και αποτέλεσαν ατού για τη γενικότερη αισθητική της παράστασης. […]
Γιώργος Χριστόπουλος : OnlyTheater
[…] Πολύ όμορφοι και ατμοσφαιρικοί οι φωτισμοί και το παιχνίδισμά τους στον τοίχο-κούτες και συρτάρια ζωής. […]
Κάτια Σωτηρίου : My Theatro. gr
[…] Ιδιαίτερη μνεία θέλω να κάνω στους πραγματικά συναρπαστικούς φωτισμούς του Νίκου Σωτηρόπουλου, που δημιούργησαν μία μαγική ατμόσφαιρα, καθώς και στο εντυπωσιακό video mapping της Όλγας Μπρούμα και στα δυο υπέροχα φορέματα, δημιουργίες του Νάσου Ντότσικα. […]
Βίβιαν Μητσάκου : Theater Project 365